reede, 16. jaanuar 2009

Naerata!

See on lihtne ja see ei maksa midagi!
Ometi sõltub lihtsast naeratusest nii palju!

Käisin ühel hommikul kütust võtmas Statoili tanklast. Ja sain tõeliselt positiivse teeninduselamuse. Tegelikult ei teinud teenindaaja ju midagi ülierilist - teadis kohe, mida ma soovin; lõi pilkkontakti; naeratas - siiralt ja loomulikult; soovis kena ilusat päeva naerukurrud suu nurgas.
Kokkuvõttes püsis see soe naeratus päeva alguses minu jaoks päris kaua. Uskumatult kaua.
Ja ometi oli selleks pealtnäha nii vähe pingutust vaja.

Minu hea sõber Niko Viramo, kes on Euroopa hotellikettide peateenindusjuht - valib uusi inimesi, laiendab hotelle jne. Tema ütleb, et teenindajate valimine hotelli on imelihtne - NAERATUSE järgi! See kas tuleb loomulikult ja südamest, või tuleb see pingutatult. Ja seda vahet on nii lihtne märgata! Ja tema kogemuse järgi see üldjuhul pole õpitav. See on midagi mis on igas inimeses olemas, küsimus kas ta on selle üles leidnud või mitte!

Täna potsatas mulle lauale ajakiri Üks. Mis soovitas soojalt hakata koguma naeratusi! :-)
Ja seda ma nüüd tegema hakkangi. Ma ei kogu marke, ega muud pudi - padi. Ma kogun positiivseid emotsioone.

Ja palun, PALUN, palun!
Kui ma Sulle järgmine kord tänava peal vastu tulles naeratan, siis palun ära pööra pilku kinganinadele ega kuskile kaugele ära. Naerata mulle vastu! Raskel ajal tulebki leida endas jõudu rohkem naeratada. Ja rohkem leida positiivseid asju enda ümber ja alustada iseendast! Sul on võime ja oskus naeratada! Tee siis seda ometi!
:-)

Kommentaare ei ole: