laupäev, 3. jaanuar 2009

Aasta 2008

Mul on siiras heameel, et 2008 aastal õnnestus mul koolitada pea 400 inimest kokku u 60h.
Eriline rõõm on ka erinevate riikide koolituskogemuste üle - koolitasin Soomes, Rootsis, Leedus ja Poolas.
Juurde on tulnud erinevaid koolitusteemasid või õigemini erinevaid vaatenurki samale asjale vaadates.
Kõik plaanid ei läinud nii nagu oleksin soovinud. See on minu õppimise koht ja minu arengu koht. Arvestades minu elus, minus endas ja maailmas toimuvat olen tulemusega igati rahul! Olen siiralt tänulik!
Tänan kõiki koostööpartnereid ja koolitustel osalejaid ja muidugi ka JCI, mis on aidanud mul koolitajaks saada!

Üks kõige kõige paremaid uusaastatervitusi mis ma sain kõlab nii:
Uue aasta märksõnad olgu: efektiivsus, kulude kokkuhoid, põhiväärtused, missioon, visioon ja kurgikompress silmadele!

Ühinen nende heade soovidega! Pea selge ja jalad maas!

Hääd uut!

Kommentaare ei ole: