pühapäev, 3. veebruar 2008

Aieseci konverents - Liidrite arendamise päev

Mul oli suurepärane võimalus esineda Aieseci õppesarja "Klapid eest" Liidrite arendamise päeval.
Etteantud teema oli enesejuhtimine - kuidas oma elu üle rohkem kontrolli saada. Keskendusin asjadele, mis meist sõltuvad ja mis mitte. Miks on eesmärgistatud tegevus hea, millistele tingimustele üks hea eesmärk peaks vastama ja kuidas eesmärke seada? Ja mis nende eesmärkidega siis peale hakata. Et täiesti OK on vahepeal tagasilööke kogeda, sest see annabki just võimaluse targemana edasi minna. Kuidas säilitada eneseusku ja motivatsiooni?
Tagasiside oli väga hea.

Sain esinemise eest kingituseks DVD - "Ettevõtliku noore teejuht".
Aieseci noored on väga tublid ja sinna väga hea materjali kokku korjanud. Seal on lahti kirjutatud, kuidas oma ettevõtet alustada, mida see endaga kaasa toob ja mis on seadusandlus ettevõtluses. Lisaks räägivad 7 erinevat ettevõtte juhti oma kogemust - kuidas nad oma ettevõtte alustasid, mida see neile andnud on ja mida ettevõtlus nende jaoks tähendab.
Andres Koger ütleb seal intervjuus: Kui Sa teed tööd rahuldavalt, siis saad Sa kinga. Kui teed tööd hästi, siis saad Sa rahuldavalt palka. Kui teed tööd väga hästi, siis saad keskmiselt palka. Kui Sa teed tööd väljapaistvalt, siis Sa saad kõik mis Sa tahad!"

On aeg vaadata enda sisse ja küsida endalt - mis moodi ma tööd teen?
Kas see on vastavuses sellega, mida ma tõeliselt teha tahan? Olen ma rahul oma töö tulemustega? Kas need tulemused ka tegelikult Sinu võimetele vastavad? Mis Sind tagasi hoiab?
Mis hoiab Sind tagasi saamast kõik mida Sa tahad?

Kommentaare ei ole: