pühapäev, 27. aprill 2008

Ootavad väljakutsed

Olen järgisel 3 kuul koolitamas 3 korda väljaspool Eestit:
17 mail Vilniuses olen abikoolitaja koolitusel JCI Presenter
6 juunil JCI Eurokonverentsil koolitan teemal "How to rule your meil before it rules you"
30 juuli - 3 augustil olen Göteburis JCI Euroopa Akadeemias outdoor treeningute treener.

Väljaspool Eestit koolitada ja veel võõras keeles on minu jaoks uus väljakutse. Ja väljakutsed meeldivad mulle väga!
Ootan seda väljakutset ja võimalust väga!

Kui Sa midagi väga soovid, siis ära jäta seda enda joaks ainult soovunelmaks.
Istu maha, vaata enda sisse ja sõnasta need soovid konkreetseks eesmärgiks.
Usu, mind need eesmärgid hakkavad siis enda elu elama ja jõavad ise Sinuni!

Sügiseks on kokku lepitud juba pea 60h koolitusi!
Sedakorda siin omal armsal Eestimaal. Iga koolitus on ka iseenda jaoks õppimise koht, olen tõeliselt rõõmus kõikide võimaluste eest!

Kommentaare ei ole: